تیمی که قدر ثانیه به ثانیه تعطیلات را می‌داند؛/ بنفش‌ها آماده رونمایی از نسخه واقعی شان می شوند

ورزش سه پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 23:55
تمرینات سنگین هوازی و تاکتیکی شاگردان سید مهدی رحمتی با شادابی و تلاش مشهودی در پایتخت ادامه دارد.

به گزارش ورزش سه، هواداری ها که به عنوان آخرین باشگاه لیگ برتری کادر فنی شان را شناختند و تمرینات خود را در کم تر از بیست روز تا نخستین هفته رقابت ها آغاز کردند، روی تعطیلات جاری از همان ابتدا حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

سید مهدی رحمتی و شاگردانش که حالا و با پایان تقریبی فعالیت نقل و انتقالات تابستانی‌شان به اسکواد تیمی کامل تری و شناخت متقابل مساعدتری از کار با یک دیگر دست یافته اند، تمرینات آمادگی بدنی و هماهنگی در فلسفه بازی‌شان را با نشاط خاصی در زمین چمن اختصاصی و مطلوب شان در مجموعه ورزشی آزادی تهران دنبال می‌کنند.

2077449

بنفش ها در میان باشگاه های لیگ برتری کم ترین زمان استراحت و تعطیلات را پس از پایان سومین هفته رقابت ها به خود اختصاص دادند و با نظر کادر فنی تمرینات منضبط و پرفشاری را در تهران پشت سر می‌گذارند.

از نکات تمرین بنفش پوشان اضافه شدن محمدجواد کیا به تمرینات و رسیدن محمدحسین اکبر منادی به فرم مطلوب بدنی است تا در کنار آرشا شکوری گلر ملی پوش هواداری ها خیال سید مهدی رحمتی بابت دروازه تیمش آسوده شود.

2077446

هوادار فردا و پس فردا یعنی روزهای جمعه و شنبه و مطابق هماهنگی های به عمل آمده در دو روز پیاپی، برگزاری دو مصاف تدارکاتی با مس رفسنجان را در دستور کار خود دارند که به میزبانی رقیب و در ورزشگاه دانشگاه تهران به دیدار یک دیگر رفته و در بیست و چهارمین روز شهریور به میهمانی آلومینیوم در اراک می‌روند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.