دهمین روز حمله رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

صدا و سیما جمعه 16 شهریور 1403 - 06:37

     به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رژیم صهیونیستی برای دهمین روز متوالی به عملیات خود در شهر و اردوگاه جنین و سایر مناطق شمالی کرانه باختری ادامه می‌دهد و نظامیان و تجهیزات بیشتری را به این مناطق اعزام کرد.

تنها چند ساعت پس از اینکه خبرگزاری فلسطین اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیستی از اطراف بیمارستان دولتی جنین و بیمارستان ابن سینا در کرانه باختری عقب نشینی کرده اند، تلویزیون فلسطین از تیراندازی نظامیان اشغالگر در اطراف این بیمارستان خبر داد.

گردان‌های قدس شاخه جنین هم اعلام کرد رزمندگانش، نظامیان اشغالگر را در محور الحمامه جنین به کمین انداخته و یک جیب آنها را با دو بمب دست ساز هدف قرار داده و تلفات قطعی به آنها وارد کردند. 

سازمان هلال احمر فلسطین هم از زخمی شدن ۵ فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به گذرگاه الجلمه در جنین خبر داد.

منابع فلسطینی همچنین از حمله نظامیان اشغالگر به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس خبر دادند.

گردان‌های شهدای الاقصی - تیپ نابلس اعلام کرد به شدت با نظامیان اشغالگر هنگام یورش به این اردوگاه درگیر شده و آنها را هدف تیراندازی و بمب‌های دست ساز قرار داده اند.

 

شهادت ۲۲ فلسطینی طی ۱۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به جنین
به گزارش کانال تلگرام شبکه اطلاع رسانی کرانه باختری، طی ۱۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به جنین و اردوگاه آن، ۲۲ فلسطینی از جمله چند زن شهید شدند.

 

انتقاد سازمان پزشکان بدون مرز از حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد: تشدید حملات اسرائیل به کرانه باختری به زیرساخت جاده ها، شبکه‌های برق و منابع آب خسارات گسترده‌ای وارد کرده است. هدف قرار دادن آمبولانس‌ها و کارکنان درمان در جنین و طولکرم به طور جدی بر فعالیت‌های پزشکی تأثیر گذاشته است.

 

خروج نیرو‌های رژیم صهیونیستی از اطراف بیمارستان دولتی جنین
به گزارش کانال تلگرام خبرگزاری قدس پرس، منابع محلی اعلام کردند نیرو‌های رژیم اشغالگر بعد از محاصره‌ای که ۹ روز به طول انجامید اطراف بیمارستان دولتی جنین را ترک کردند.

عقب نشینی کامل رژیم صهیونیستی از شهر و اردوگاه جنین
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۰ روز پس از حمله به جنین در شمال کرانه باختری، از این شهر و اردوگاه آن عقب نشینی کردند.

یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و اریحا
کانال تلگرام خبرگزاری قدس پرس از یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و اریحا در کرانه باختری خبر داد.

 

تردد دوباره غیرنظامیان فلسطینی در جنین پس از ۱۰ روز
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، شهروندان فلسطینی از خروج کامل نظامیان رژیم صهیونیستی از شهر و اردوگاه جنین ابراز شادی کردند. 

برای نخستین بار پس از ۱۰ روز خودرو‌های غیرنظامی بار دیگر در محله‌های مجاور اردوگاه جنین تردد کردند.

عقب نشینی اشغالگران از جنین در حالی است که شهروندان فلسطینی همچنان از حضور تک تیرانداز‌های صهیونیست بر روی ساختمان‌ها و احتمال حمله آنها نگرانند و با احتیاط در خیایان‌ها رفت و آمد می‌کنند.

 

 

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.