طرز تهیه ته چین مرغ + فیلم

رکنا جمعه 16 شهریور 1403 - 09:04
رکنا: طرز تهیه ته چین مرغ رو که خیلی هم خوشمزه و لذیذ هست در این فیلم فرا می گیرید.
طرز تهیه ته چین مرغ + فیلم

به گزارش رکنا، طرز تهیه ته چین مرغ و تمام مراحل پخت توی ویدئو کاملا مشخصه. این مقدار موادی که براتون‌ ویدئو گرفتم برای 4 پیمانه برنج و 3 تا نصفه سینه مرغ بوده. من از سینه مرغ استفاده کردم که با پیاز و ادویه جات و کمی زعفران خوب پخته و نرم شده بود.

من از برنجی که کته گذاشته بودم استفاده کردم ولی زیاد دم نکشیده بود.

از دوتا تخم مرغ کامل و یک زرده تخم مرغ استفاده کردم. دو تا قاشق ماست شیرین، کمی نمک و فلفل سیاه و پودر پاپریکا و زعفران و کمی روغن مایع و کره آب شده.

برای قالب از ظرف های یکبار مصرف آلومینیومی استفاده کردم البته در چند سایز.

کف ظرف روغن کم نریزید چون خوشرنگ نمیشه.

برای بهتر جدا شدن ته چین میتونید کف ظرف ها رو کاغذ روغنی بذارید که راحت تر جدا بشه. حتما موقع خارج کردن ته چین از قالب بذارید کمی سرد بشه. توی سینی سر و ته کنید تا سرد بشه و بعد دور اونو با چاقو آزاد کنید و با یه تکان از ظرف خارج کنید و با خلال بادام و پسته و زرشک تزیین کنید..

روی قالب ته چین رو با فویل بپوشونید و توی فر از قبل گرم شده با دمای  ۲۲۰درجه سانیگراد به مدت ۴۵ دقیقه بذارید که البته این مدت زمان بستگی به مقدار پخت و به شکل چشمی کنترل کردن آن دارد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.