دما همچنان کاهش خواهد داشت

صدا و سیما جمعه 16 شهریور 1403 - 09:21

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سازمان هواشناسی پیش بینی کرد امروز و فردا روند کاهشی دما ادامه خواهد داشت،روند کاهش دما از دیروز به ویژه در نواحی نیمه شمالی کشور و سواحل دریای خزر آغاز شده است.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی در نواحی شمال کشور سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، اردبیل و خراسان شمالی بارش‌های پراکنده و خفیف رخ خواهد داد. همچنین امروز بعد از ظهر جاده‌های کوهستانی البرز، بارش‌های پراکنده خواهند داشت.برای نواحی جنوب شرق کشور، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب استان فارس، ارتفاعات زاگرس جنوبی و شمال استان هرمزگان، گبار‌های خفیف و پراکنده پیش بینی شده است.

وزش باد شدید موقت در شمال سیستان و بلوچستان، نواحی شرقی و جنوب خراسان جنوبی، کرمان، یزد و اصفهان موجب تولید گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.علاوه بر وزش باد شدید موقت در جنوب غرب کشور، ایلام و خوزستان، این مناطق شاهد گرد و خاک انتقالی از خاک عراق را خواهند بود.

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد دمای هوای تهران امروز در گرمترین حالت به ۳۴ درجه خواهد رسید و از فردا دمای هوای تهران روند کاهشی خواهد داشت و به حدود ۳۲ درجه خواهد رسید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.