آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

برترین‌ها جمعه 16 شهریور 1403 - 10:14
شب گذشته نمایش ایران در بازی مقابل تیم سطح پایین قرقیزستان درحالی که میزبان بود اصلا به مذاق هواداران حاضر در ورزشگاه خوش نیامد.

برترین‌ها: شب گذشته نمایش ایران در بازی مقابل تیم سطح پایین قرقیزستان درحالی که میزبان بود اصلا به مذاق هواداران حاضر در ورزشگاه خوش نیامد. عده‌ای از حاضرین در ورزشگاه به امیر قلعه‌نویی تاختند و با شعار حیا کن، رها کن از عملکرد تیم ملی انتقاد کردند. قلعه‌نویی که از کنار خط با عصبانیت ملی‌پوشان را رو به جلو هدایت می‌کرد، سعی داشت نسبت به این مسئله بی‌توجهی نشان بدهد که مهدی طارمی با حضور کنار خط طولی و در آغوش گرفتن قلعه‌نویی به نوعی حمایت خود و بازیکنان را از این سرمربی به نمایش گذاشت.

مهاجم تیم ملی که از شعارهای هواداران ناراحت بود، در نشست خبری بعد از بازی صحبت‌هایی جنجالی داشت. طارمی در نشست خبری گفت: نمی‌خواهیم خودمان را با کسی مقایسه کنیم، ولی یک سوال از شما دارم؛ در باشگاه‌ها چه امکاناتی برای بازیکنان فراهم می‌کنید؟ زمین دارید؟ امکانات سخت‌افزاری دارید؟ چه چیزی به بازیکنان داده‌اید که از آنها پیشرفت می‌خواهید؟ فقط حاشیه! فقط و فقط حاشیه! فوتبال ایران فقط شده حاشیه!

طارمی در بخش دیگری به خداداد عزیزی حمله کرد: با این امکانات و تجهیزات افتضاحی که به باشگاه‌ها می‌دهیم، چه انتظاری وجود دارد؟ خودتان می‌بینید. در ایران چند زمین خوب داریم؟ نداریم! از تیم ملی چه می‌خواهید؟ دوست‌مان در تلویزیون می‌گوید با یک دست و پا به جام جهانی می‌رویم؛ شما با دو دست و دو پا هم نرفتید! شما به زور دقیقه ۹۰ و در پلی‌آف و آن داستان‌ها به جام جهانی رفتید. چهار دوره پیاپی تیم ملی به جام جهانی رفته ولی در کل تاریخ و ۲۰۰ سال قبل از آن چهار بار نرفتید.

وی با اشاره به شعار تماشاگران اظهار داشت: به من گفتند که نگو؛ ولی بی‌شرف کلمه سنگینی است. نمی‌توانیم بهم بگوییم بی‌شرف. ما بی‌شرف نیستیم. من نباید بگویم و شما هم نباید بگویید. می‌دانم وضعیت اقتصادی برای مردم سنگین است و ما هم شکایت داریم. مگر ما برای کشور این اتفاقات را رقم زدیم که بی‌شرف هستیم؟ امیرخان هم هزاربار گفته که شرایط اقتصادی باید بهتر شود. طبیعی است که مردم این عقده‌ها و فشار را یک‌جا خالی کنند ولی نه در این حد. ما هم خانواده داریم و مثل شما هستیم و دوست داریم این کشور موفق شود.

طارمی اضافه کرد: به همه رشته‌ها امکانات بدهید. این بلا را سر کشور آورده‌اید و ما ناسزا می‌خوریم. به والله به من ربطی ندارد؛ نه من و نه هزار نفر بزرگتر از من نمی‌تواند اتفاقی رقم بزند. دست افراد دیگری است. هیچ چیزی نداریم و فقط می‌گوییم این کار را کنیم و فلان کار را نکنیم. صعود می‌کنیم دیگر؛ چهار دوره صعود کردیم و این‌بار هم صعود می‌کنیم. الان هم که سه امتیاز داریم!

صحبت‌های تند طارمی پس از بازی با واکنش کاربران در فضای مجازی روبرو شد:

کاربر نیما در توئیتی نوشت: آقای طارمی فرمودن که چه امکاناتی دراختیار ما قرار دادید که پیشرفت میخواهید! سوای از اینکه امکاناتتون قطعا از قرقیزستان بهتر بوده تو فوتبالی که انتظار پیشرفت ازش نباید داشته باشیم چرا هرسال مبلغ قرارداداتون چند برابر میشه؟

کاربر محمد هم اینگونه واکنش نشان داد: خداروشکر که پیام مردم به طارمی و دوستان بیشرفش رسید

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

منصور اینانلو، خبرنگار هم اینگونه به طارمی حمله کرد: ولی حق با خداداد عزیزی بود، این نسل بدترین و بدرد نخورترین نسل فوتبال ایرانه؛ پر از عقده خالی از شرافت !

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

کاربر مرتضی با انتشار تصاویری قدیمی از استقبال مردم از تیم ملی نوشت: آقای طارمی! شاید فوتبالیستهای خوبی باشید اما اصلا محبوب نیستید، زمانی بود که آزادی تو بازیهای ملی پر میشد و جای سوزن انداختن نبود و‌ تو ساعت برگزاری خیابونا خلوت میشد مردم عاشق تیم ملی بودن ٫ ما امثال علی دایی، کریمی، مهدوی‌کیا، هاشمیان‌‌، باقری، عابدزاده دیدیم. شما عددی نیستید.

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

کاربر هالدینی هم اینگونه به طارمی کنایه زد: جناب اقای طارمی شما و شرف دو خط موازی هستید که هیچ وقت به هم نمی‌رسید. بعد از این قرارداد هم یادمون نرفته به عشق پول حسین هدایتی برگشتی. بیا تو یک نفر از شرف حرف نزن.

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

کاربر رامونا هم نوشت: تو دنیای مهدی طارمی ها، تو احمد نورالهی باش…

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

بابک هم واکنشی تند به صحبت‌های طارمی نشان داد: آقای طارمی مردم مدتهاست که شرایط اقتصادی درستی ندارند و اگه به شما گفتن بیشرف ربطی به اقتصاد نداره. عقده ای شما حواله پرستانی هستید که برای خوردن ۶ گل از انگلیس هرکدام ۱۰۰میلیارد رانت دریافت کردید. شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد. لطفا خودِ کثیفِتان را به جیبِ تمیزِ ما نچسبانید.

آقای طارمی! شرفِ شما ربطی به جیبِ ما ندارد

کاربر سال هم از خجالت طارمی در آمد: راست میگه طارمی؛ بی‌شرف لفظ خیلی سنگینیه. طارمی هم خیلی بی‌شرفه.

کاربر بیک در آخر اینگونه به طارمی تیکه انداخت: کارمون بکجا رسیده که طارمی خودشو بزرگ تیم حساب میکنه.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.