عرضه بی وقفه سوخت به جایگاه‌های استان گیلان

صدا و سیما جمعه 16 شهریور 1403 - 11:37
عرضه بی وقفه سوخت به جایگاه‌های استان گیلان
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان اعلام کرد، با وجود ترافیک سنگین و ازدحام جمعیت داخل و خارج شهر‌های استان که روز‌های پایانی تعطیلات تابستانی را در گیلان می‌گذرانند، ارسال سوخت به مجاری عرضه بی‌وقفه ادامه دارد.
 
بر پایه این گزارش، نفتکش‌ها مسیر‌های کوتاه را به خاطر ترافیک خودرویی، چند ساعته می‌پیمایند و در مسیر‌های طولانی ساعت‌ها اتلاف وقت دارند. جایگاه‌ها به دلیل صفوف طولانی، سوخت را اندکی پس از دریافت، به اتمام رسانده و منتظر ارسال حواله بعدی و دریافت مجدد سوخت هستند. آمار ورود مسافر و گردشگر به استان بر اساس آمار‌های ارائه شده از سوی استاندار گیلان بی‌سابقه است. 
 
اسدالله عباسی، استاندار گیلان در مصاحبه صبح روز پنج شنبه، پانزدهم شهریور ماه، تعداد مسافر چند روز اخیر استان را چهار میلیون و ۲۶۹ هزار نفر و تعداد خودرو‌های وارد شده از تاریخ دهم تا چهاردهم شهریور ماه به گیلان را ۴۰۰ هزار دستگاه اعلام و تاکید کرده است: این رقم نسبت به زمان‌های مشابه در سال‌های اخیر بی‌سابقه است.
 
عباسی افزود: از سوی دیگر این مدیریت و کارکنان مرتبط عملیاتی و ستادی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان و ناوگان حمل و نقل، بی‌وقفه در تلاشند تا جایگاهی از ۱۳۰ جایگاه عرضه سوخت استان بدون بنزین نماند.وی اعلام کرد: هیچ جایگاه سوختی در این ایام در استان گیلان به دلیل کمبود سوخت با تعطیلی مواجه نشده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.