باغ مزار مشاهیر و گلزارهای شهدای شیراز بهسازی می‌شوند

خبرگزاری ایسنا جمعه 16 شهریور 1403 - 13:07
قائم‌ مقام شهرداری شیراز از بهسازی گلزارهای شهدا سطح شهر به‌عنوان یکی از برنامه‌های شهرداری این کلان‌شهر خبر داد و گفت: باغ‌مزار مشاهیر نیز از پروژه‌های در دست اقدام این سازمان است.

آرش فرج‌زاده امروز، ۱۶ شهریورماه در جلسه تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست سازمان آرامستان‌ها شهرداری شیراز اظهار کرد: شهرداری شیراز امروز جایگاه مناسبی را در کشور داراست که این موضوع نشان‌دهنده برنامه‌ریزی درست و همت والای خانواده بزرگ شهرداری است.

وی افزود: بعد از سال‌ها به همت شهرداری شیراز محل دفن اموات از دارالرحمه به آرامستان بهشت احمدی انتقال یافت که ظرفیت مناسبی در آن پیش‌بینی شده و تا سال‌های سال شهر شیراز را در این خصوص بی‌نیاز خواهد کرد.

قائم‌مقام شهرداری شیراز به بهسازی گلزارهای شهدا سطح شهر به‌عنوان یکی از برنامه‌ شهرداری این کلان‌شهر پرداخت و بیان کرد: باغ‌مزار مشاهیر نیز از پروژه‌های در دست اقدام سازمان آرامستان‌ها است که مدیریت جدید در به اتمام رسیدن آن‌ها اهتمام خواهد کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات رئیس اسبق سازمان مدیریت آرامستان‌ها و مدیرکل پیشین ارتباطات و امور بین‌الملل، اظهار کرد: حوزه‌های متعدد موجود در این معاونت سبب شده تا راه‌های ارتباطی گسترده‌ای با شهروندان داشته باشیم و این را به عنوان یک نعمت می‌دانیم که خداوند به ما ارزانی داشته و هر تلاشی در این عرصه که رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد برای ما به عنوان خادمان مردم دلگرمی است.

روح‌الله خوشبخت ابراز امیدواری کرد: حضور دو نیروی متخصص و با اراده در دو حوزه مهم این معاونت باعث افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد این حوزه‌ها شود و نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم با اهدای لوح از زحمات علی‌محمد ابراهیمی رئیس سابق سازمان مدیریت آرامستان‌ها تجلیل و رضا جاویدی به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی شد، همچنین حکم جدید ابراهیمی به عنوان سرپرست اداره خدمات شهری معاونت محیط زیست و خدمات شهری نیز به وی ابلاغ شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.