اجرای «قضیه تفنگ چخوف» دوباره تمدید شد

خبرگزاری ایسنا جمعه 16 شهریور 1403 - 13:40
اجرای نمایش «قضیه تفنگ چخوف» به نویسندگی احسان بدخشان و کارگردانی اشکان پیردل‌زنده در تئاتر «هامون» تا پایان شهریور تمدید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، اجرای نمایش «قضیه تفنگ چخوف» به نویسندگی احسان بدخشان و کارگردانی اشکان پیردل‌زنده در تئاتر «هامون» برای دومین بار تمدید شد و تا پایان شهریور روی صحنه می‌ماند.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه، محمدعلی الحمد، مهران اکبری، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور، محمد معتضدی، پرستو الماس، یگانه منصوری، سیاوش کریما، سارا عزیزی، نیلان نکویی و درسا مهری هستند.

نمایش «قضیه تفنگ چخوف»  قصه ۹ تن از مشاهیر بزرگ جهان را روایت می‌کند که برای اولین بار در دنیای پس از مرگ با هم وارد مسابقه‌ای می‌شوند و ... .

این اثر نمایشی تا روز جمعه ۳۰ شهریور، ساعت ۱۹:۳۰ در تئاتر هامون به صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت آن می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

عکس از رضا جاویدی است.

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.