کسب رتبه تک‌رقمی کنکور توسط دانش‌آموز کم‌بینای شاهرودی

خبرآنلاین جمعه 16 شهریور 1403 - 15:25
دانش‌آموز کم‌بینای شاهرودی با کسب رتبه تک‌رقمی، جزو برترین‌های کنکور سراسری شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سید امیررضا میراسدی دانش‌آموز آسیب‌دیده بینایی و تلفیقی مدرسه ایوب و دانش‌آموخته رشته علوم انسانی دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شاهرود با کسب رتبه ۶ در جمع برترین‌های کنکور سراسری ۱۴۰۳ قرار گرفت.
 
 میراسدی در پاسخ به این پرسش که چه کسانی را در موفقیت خود دخیل می‌دانید، اظهار داشت: خداوند متعال در لحظه‌لحظه زندگی من؛ حتی آنجا که هیچ‌کس را نداشتم، حضور داشت و در حقیقت او بود که این اراده و پشتکار را در وجود من نهادینه کرد.

 وی افزود: پدرم همواره پیش از این‌که من وارد مرحله‌ای شوم رایزنی‌های لازم برای به حداقل رساندن ناهمگونی‌های میان من و دانش‌آموزان عادی در آن مرحله را انجام می‌داد، مثل هماهنگی برای چاپ سوالات امتحانات و کنکور به خط درشت‌ یا کسب اجازه برای همراه داشتن چراغ مطالعه برای تنظیم نور محیط و هم‌چنین گفت‌وگو با معلمان و تشریح شرایط جسمی‌ام و مادرم هم مانند کوهی استوار در تمام لحظاتی که من کم می‌آوردم، تلاش می‌کرد با بیان تأثیرگذار خود، امید و انگیزه را به من بازگرداند.

 میراسدی تصریح کرد: مدرسه به دلیل ایجاد فضای رقابتی و هم‌چنین دبیرانی مجرب و کادری پیگیر در شکل‌گیری این موفقیت نقش داشتند. 

46

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.