شیوع بیماری گال در میان اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

صدا و سیما جمعه 16 شهریور 1403 - 16:47

شیوع بیماری گال در میان اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نق از کانال تلگرام شبکه خبری قدس بیماری گال، که نوعی بیماری مسری پوستی است به صورت گسترده و بی سابقه‌ای در میان اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی شیوع پیدا کرده است. نبود وسائل بهداشتی، کمبود آب، زمان حمام کم استحمام، ندادن لباس به اسیران، نبود تهویه و انتقال اسیران بیمار از سلولی به سلول دیگر از جمله علل انتقال این بیماری است. همچنین زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل افزایش میزان بازداشت‌ها بسیار شلوغ شده است به گونه‌ای که در یک سلول ۶ نفره، ۱۲ اسیر هستند.
اسیران فلسطینی می‌گویند به دلیل ابتلا به بیماری گال شب‌ها نمی‌توانند بخوابند و با مشکلات جسمی و روانی و درد بسیار مواجهند.




قبر شهیدی گمنام در یکی از خیابان‌های غزه
کانال تلگرام شبکه الاقصی تصویری از قبر یک شهید گمنام منتشر کرد که در یکی از خیابان‌های غزه دفن شده است.
شیوع بیماری گال در میان اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی



وداع با شهدای بمباران اطراف بیمارستان کمال عدوان
تلویزیون فلسطین در کانال تلگرام خود تصاویری از وداع با شهدای حمله هوایی رژیم اشغالگر به اطراف بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه منتشر کرد.







تصاویر شهدا و مجروحان پس از گلوله باران چادر‌های آوارگان در حیاط بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح






وداع با دو شهید حمله رژیم اشغالگر به جنین
پایگاه خبری فلسطین پست در کانال تلگرام خود تصویری از وداع با عاصم ضبابا و قسام جبارین منتشر کرد که در حین حمله رژیم اشغالگر به شهر و اردوگاه جنین به شهادت رسیدند.




شهادت دختربچه فلسطینی در حالی که دستانش را روی گوش هایش قرار داده بود
خبرگزاری سما در کانال تلگرام خود تصویری از یک دختربچه شهید فلسطینی منتشر کرد که در حین شهادت دستانش را از ترس حملات روی گوش هایش قرار داده بوده است. این دختربچه در حمله هوایی رژیم اشغالگر به شهر غزه به شهادت رسید.




ویرانی برجای مانده از حمله به اردوگاه جنین
شبکه خبری قدس در کانال تلگرام خود تصاویری از ویرانی برجای مانده از حمله ارتش رژیم اشغالگر به خیابان مهیوب اردوگاه جنین منتشر کرد.




شهادت ۶ فلسطینی در حمله هوایی به غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه مسکونی خانواده "راضی" در اطراف مسجد "بدر" در محله الصبره در جنوب شرق شهر غزه شش فلسطینی شهید و چند تن هم زخمی شدند که شماری از آنها کودک هستند.
رژیم اشغالگر همچنین خانه‌های مسکونی را در اطراف خیابان هشتم در محله الزیتون در جنوب شرق غزه بمباران کرد.
صهیونیست‌ها مناطقی را نیز در شمال شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه گلوله باران کردند.
منابع فلسطینی تصاویری از یک دختربچه فلسطینی و چند کودک دیگر پخش کردند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر غزه به شهادت رسیده یا زخمی شده اند.

 

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.