کمین برای شکست دولت پزشکیان

مشرق نیوز جمعه 16 شهریور 1403 - 17:46

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نواصولگرا منتشر کرد:

قالیباف در هیئت رزمندگان از عبارتی ویژه استفاده کرده که شرح حال بعضی به ظاهر انقلابی‌هاست. «برخی برای شکست دولت کمین کرده‌اند». آنچه در معدودی از محافل به اصطلاح حزب‌اللهی می‌بینیم، همین نگاه معیوب و خارج از چارچوب مشخص شده توسط رهبر معظم انقلاب است. درحالیکه ایشان، پیروزی دولت را پیروزی همگان دانستند و ضرورت عقلی برای همه علاقه‌مندان به انقلاب و کشور همین امر است، این دوستان بر طبل شکست دولت می‌زنند.

کلیپ‌ساز طنزشان که آنتن شبکه دو را دارد، رفتار شخصی رئیس دولت را تمسخر می‌کند، اکانت سازمانی‌شان ایرادات بهانه‌جویانه از او می‌گیرند و مشکلات کشور را از دولتی که هنوز دو هفته بر سر کار است، پیگیری می‌کنند. بدون شک باید دولت را نقد کرد اما این چیزهایی که در این دو هفته دیدیم همان مسیر اشتباهی است که اصلاح‌طلبان علیه شهید عزیزمان به کار بستند؛ نه نقد که بهانه‌جویی سیاسی و تمسخر شخصیت رئیس‌جمهور. حالا به اصطلاح انقلابیون قرار است برخلاف منویات واضح رهبری، همان راه اشتباه را بروند؟

کمین کنند که از دولت «مچ گیری» نمایند. با هر اشتباه دولت خوشحال شوند که دستگیره برای «زدن» دولت پیدا می‌کنند. هر مشکلی در کشور را به دولت نسبت دهند و به جای ارائه راه‌حل برای مشکلات و اشتباهات احتمالی دولت، فقط «سیاه‌نمایی» کنند. این راهبردها با کدام منطق عقلانی همخوان است؟ چه نسبتی با فراخوان عمومی ولی فقیه جامعه برای کمک به موفقیت دولت مستقر دارد؟

راه درست مبتنی بر نگاه حضرت آقا و عقلانیت انقلابی، باور به اهمیت اساسی پیروزی دولت پزشکیان و بعد کمک واقعی به اوست. نقد هم نه برای مچ گیری و نفع‌بری سیاسی که برای حل مسائل کشور و جلوگیری از تصمیمات احتمالی اشتباه است. یعنی به جای تمسخر رفتارهای رییس‌جمهور که خلاف شرع هم هست، با نگاهی کارشناسانه، تصمیمات اجرایی او و دولتش را مورد بحث و در صورت لزوم نقد قرار دهیم. این مسیر و راهبرد، یکی از سنگ محک‌های مهم برای انقلابیون صدیق و پایبند به ولایت فقیه خواهد بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.