زلزله ۴.۳ ریشتری فنوج‌ را لرزاند

اقتصادنیوز جمعه 16 شهریور 1403 - 19:07
اقتصادنیوز: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ دهم ریشتر شهرستان فنوج را لرزاند. براساس ارزیابی‌ها، تاکنون خسارتی از این زلزله به ثبت نرسیده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، براساس اعلام مرکز زلزله نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت ۱۷و هشت دقیقه و ۵۴ ثانیه امروز جمعه، زلزله‌ای به بزرگی چهار و سه دهم ریشتر شهرستان فنوج را لرزاند.

براساس اعلام این مؤسسه، مرکز این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری سطح زمین و در ۲۶.۵۲۵ عرض جغرافیایی و ۵۹.۷۵۸ قرار داشته است.

براساس اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری و جمعیت هلال احمر، تیم‌های ارزیاب هم اکنون در مناطق مختلف این شهرستان مستقر و در حال ارزیابی منطقه هستند.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به زلزله ۴.۳ دهم‌ریشتری عصر امروز فنوج، افزود: براساس ارزیابی‌ها، تاکنون خسارتی از این زلزله به ثبت نرسیده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تیم های ارزیابی و امدادی در حال بررسی مناطق مختلف این شهرستان هستند و در صورت مشاهده خسارتی، موارد جمع بندی و اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است براساس اعلام مرکز زلزله نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت ۱۷و هشت دقیقه و ۵۴ ثانیه امروز جمعه، زلزله‌ای به بزرگی چهار و سه دهم ریشتر شهرستان فنوج را لرزاند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.