صعود خرمدل به دیدار پایانی، کرم پور در رده بندی

صدا و سیما جمعه 16 شهریور 1403 - 19:22

کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان؛ کرم پور با پیروزی آغاز کرد

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم میلاد والی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با با نتیجه ۱۱ بر صفر بکر کسر از ترکیه را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب هایکو گاسپاریان از ارمنستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار پایانی بماند تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم علی خرمدل پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ مقابل عبداله توپراک از ترکیه به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آیخان عبدالازاد از آذربایجان با نتیجه ۹ بر ۶ به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. خرمدل در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۴ از سد آدام آرخیف از روسیه گذشت و به دیدار پایانی راه یافت. وی در دیدار پایانی به مصاف ماکوتو هوسوکاوا از ژاپن می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان علی کرم پور در دور نخست با نتیجه ۱۵ بر ۴ الکساندر گایدارلی از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور با نتیجه ۱۲ بر ۲ گئورگیوس یواکیمیدیس از یونان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد. وی در این مرحله در مصاف با بوهدان اولینیک از اوکراین با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کرم پور در این مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۲ مغلوب ریویا یاماشیتا از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مهدی یوسفی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آلپ ارسلان بنگنجوف از ترکمنستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار پایانی بماند تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ مغلوب رضابک آیتموخان قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم بزرگسالان جهان از قزاقستان شد و با توجه به راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال، بابالو به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نیکولائوس کاراوانوس از یونان کشتی خواهد گرفت و در صورت غلبه بر این حریف راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا مقابل جاستین رادماچر از آمریکا قرار بگیرد.


­

­

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.