کودکان قربانیان اصلی تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

صدا و سیما جمعه 16 شهریور 1403 - 19:22

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی القسطل، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به آپارتمانی در خیابان «الندیم» در محله الزیتون در جنوب شرق غزه ۴ فلسطینی از جمله یک کودک شیرخواره شهید و عده‌ای دیگر زخمی شدند.



تصویری از دختربچه ۱۳ ساله فلسطینی که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید
کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب تصویری از امجد بکر دختر ۱۳ ساله فلسطینی منتشر کرد که به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر در شهرک قریوت از توابع نابلس در کرانه باختری اشغالی منتشر کرد.



حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه
کانال تلگرامی یونیوز از حمله هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه «العلمی» در شمال نوار غزه خبر داد.




تصویری از فعال آمریکایی شهید شده در نابلس
کانال تلگرامی سما تصویری از «عائشه ایزنکی» فعال آمریکایی منتشر کرد که امروز به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه نزدیک جبل صبیح در جنوب نابلس در کرانه باختری به شهادت رسید.




لحظه اعلام شهادت فعال آمریکایی در نابلس
کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب با انتشار تصاویری از لحظه اعلام شهادت زن فعال آمریکایی ترکیه ای الاصل به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر در منطقه بیتا در جنوب نابلس در کرانه باختری، نوشت فعال آمریکایی با گلوله های آمریکایی که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای رژیم اشغالگر ارسال می کند، کشته شد.


 

 

تصاویری از تلاش پزشکان برای درمان فعال آمریکایی حامی فلسطین
کانال تلگرامی القسطل تصاویری از تلاش پزشکان برای درمان فعال آمریکایی حامی فلسطین منتشر کرد که در درگیری‌ها در اطراف جبل صبیح در جنوب نابلس، از ناحیه سر به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی مجروح شد و به شهادت رسید.

 


فریادهای پدر یکی از شهدای فلسطینی در جنین
کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین تصاویری از پدر شهید مکلوم یکی از شهدای فلسطینی در مراسم تشییع پیکر شهدای جنین در کرانه باختری اشغالی منتشر کرد.
وی در این تصاویر گفت خدایا ظالمان و خیانتکاران را از بین ببر. حسبی الله و نعم الوکیل. انا لله و انا الیه راجعون.



نخستین لحظات بمباران منزلی در شمال نوار غزه
کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین تصاویری از نخستین لحظات حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به خانه خانواده «حماد» نزدیک میدان «نصار» در شمال نوار غزه منتشر کرد.




تصاویری از درگیری ها در جنوب نابلس
کانال تلگرامی شبکه خبری قدس تصاویری از درگیری های نظامیان رژیم صهیونیستی با فسطینی ها نزدیک منطقه جبل صبیح در جنوب نابلس در کرانه باختری منتشر کرد.




شکنجه اسرای فلسطینی زندان مجدو با استفاده از سگ
کانال تلگرامی الجرمق تصاویر منتشر شده در روزنامه عبری زبان هاآرتص از شکنجه وحشیانه اسرای فلسطینی در زندان مجدو با استفاده از سگ را منتشر کرد.




زخمی شدن سه فلسطینی در حمله صهیونیست ها در جنوب شرق نابلس
کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد، در حمله صهونیست ها به شهرک قریوت در جنوب شرق نابلس 3 فلسطینی زخمی شدند.



 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.