خدمت رسانی به هموطنان با ۴۹ تیم امداد و نجات هلال احمر گیلان

خبرگزاری ایسنا جمعه 16 شهریور 1403 - 22:23
مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: ۴۹ تیم امداد و نجات هلال احمر در حال خدمت رسانی به هموطنان در جاده ها، نواحی ساحلی و ارتفاعات استان هستند.

هادی سلیمی امروز، ۱۶ شهریورماه در گفت وگو با خبرنگاران، از خدمت رسانی تیم های امداد جمعیت هلال احمر استان گیلان در جاده ها، سواحل و ارتفاعات خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلات اخیر و حضور پرشمار هموطنان در استان گیلان، اقدامات لازم جهت پاسخگویی به فوریت‌های امدادی در این ایام توسط جمعیت هلال احمر استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه به ۳۰ پایگاه‌ امداد جاده ای، دریایی و کوهستان اعلام آماده باش شده است، افزود: تیم‌های عملیاتی مستقر در این پایگاه ها، با تجهیزات کامل آمادگی لازم جهت ارائه خدمات امدادی به شهروندان، گردشگران و مسافران را در فواصل بین شهری استان به ویژه در محورهای پرتردد همچون رودبار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: همچنین دو تیم‌ واکنش سریع و ۱۷ تیم پشتیبانی شعب هم در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز بتوانند نسبت به پاسخگویی حوادث و سوانح و پشتیبانی از تیم‌های امدادی اقدام کنند.

سلیمی گفت: در حوزه سواحل، تیم‌های امدادی و موتورسوار مستقر در مناطق ساحلی استان نیز به دقت نوار ساحلی را مورد پایش قرار می‌دهند تا بتوانند به مسافران خدمات لازم را ارائه کنند.

وی ضمن درخواست از گردشگران نسبت به رعایت نکات ایمنی به ویژه در زمان حضور در ساحل و هنگام شنا در دریا، عنوان کرد: هموطنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه با ندای ملی امداد و نجات(۱۱۲) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.