تازه‌‌‌های سوپرمارکت دیجی‌‌‌کالا برای خرید راحت‌‌‌تر

دنیای اقتصاد شنبه 17 شهریور 1403 - 00:08
سوپرمارکت دیجی‌‌‌کالا قرار است با تنوع بیشتری به فعالیت خودش ادامه بدهد و در همین راستا امکانات جدیدی به آن اضافه شده‌‌ ‌است تا کاربران خرید راحت‌‌‌تری داشته باشند. امکان «ارسال فوری» یکی از این امکانات تازه است که برای کاربرانی که برای خرید سوپرمارکتی خود عجله دارند، مناسب است. با انتخاب «ارسال فوری» اگر در تهران، کرج و اصفهان باشید، سفارش در 45 دقیقه‌‌‌ به مکان انتخابی شما می‌‌‌رسد. با انتخاب گزینه «ارسال فوری» می‌توانید محصولاتی مانند نان، میوه و سبزیجات، آب‌‌‌میوه و شیرینی را هم خریداری کنید.

کاربرانی هم که برای آنها تخفیف و تنوع اهمیت بیشتری دارد، می‌توانند از امکان «پرتخفیف و متنوع» استفاده کنند و سفارش خود را در بازه‌‌‌های زمان‌بندی‌شده تحویل بگیرند. به این ترتیب هر جای کشور که باشید می‌توانید با انتخاب گزینه «پرتخفیف و متنوع»، کالاهایی را ببینید که با تخفیف‌‌‌ عرضه شده‌‌‌اند و می‌توانید زمان دریافت کالا را در بازه‌‌‌های مشخصی که خودتان تعیین می‌‌‌کنید دریافت کنید. یکی از مزیت‌‌‌های سوپرمارکت دیجی‌‌‌کالا، خرید با تخفیف‌‌‌های شگفت‌‌‌انگیز است. در این قسمت اجناس با تخفیف‌‌‌های متنوع تا ۷۰‌درصد در دسترس خریداران است. همچنین سوپرمارکت دیجی‌‌‌کالا امکان خرید اعتباری را هم برای سبد خرید کاربران فراهم کرده است تا مشتریان اگر امکان پرداخت کامل مبلغ در زمان خرید را ندارند، یک ماه فرصت داشته باشند تا از طریق پلتفرم دیجی‌‌‌پی سر ماه مبلغ خرید خود را پرداخت کنند. خرید از سوپرمارکت دیجی‌‌‌کالا مانند تمام بخش‌‌‌های این سایت، پشتیبانی ۲۴ ساعته در طول هفته دارد و کاربران می‌توانند از این طریق موارد مختلف مربوط به سفارش‌‌‌ خود را پیگیری کنند.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.