تمسخر رونالدو: تمام فکر و ذهنش مسی است!

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 02:32
اظهارات شب گذشته کریستیانو رونالدو درباره قهرمانی در یورو واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو شب گذشته در ترکیب تیم ملی پرتغال در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برابر کرواسی به میدان رفت و با گلی که به ثمر رساند به پیروزی ۱-۲ تیمش در این بازی هم کمک کرد.

این ستاره پرتغالی موفق شد نهصدمین گل دوران فوتبالش را در این بازی به ثمر برساند و این رکورد جذاب را که ارزش و اهمیت زیادی هم برایش داشت به نام خودش ثبت کند.

او پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران مدعی شده بود که قهرمانی تیم ملی پرتغال در رقابت‌های یورو مانند قهرمانی در جام جهانی است، بنابراین او به دو جامی که دوست داشت با تیم ملی پرتغال داشته باشد رسیده و انگیزه خاصی برای حضور در جام جهانی ندارد.

2077487

این اظهارات واکنش‌های زیادی را از کاربران در شبکه‌های اجتماعی و خصوصا هواداران لیونل مسی به همراه داشت. یکی از آنها در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: "مسی بدون اجاره و مجانی تمام مدت در سر رونالدو زندگی می‌کند."

کاربر دیگری اظهار داشت: "من صد درصد مطمئن هستم که شبی که مسی قهرمان جام جهانی شد، او نتوانست بخوابد."

یکی از کاربران هم اضافه کرد: "چرا او اصرار دارد که مدام خودش را شرمنده کند؟"

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.