تئاتر «مرگ ئه‌وین» در بانه به روی صحنه می رود

خبرآنلاین شنبه 17 شهریور 1403 - 06:35
تئاتر «مرگ ئه وین» به نویسندگی مختار محمدی و کارگردانی چیاکو امین وزیری از پانزدهم تا بیست و یکم شهریور ماه در بانه به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، تئاتر «مرگ ئه‌وین» اثری نمایشی به نویسندگی مختار محمدی و کارگردانی چیاکو امین وزیری که به ژرف ترین دردهای زنان در بند داعش پرداخته در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه هر شب در ساعت هشت و ۳۰ دقیقه از پانزدهم تا بیست و یکم شهریور ماه به روی صحنه می رود.

این اثر نمایشی که به دردها و رنج های زنان در بند داعش پرداخته توجه زیادی را به خود جلب کرده این اثر ارزشمند هنری عمیق ترین زخم ها و دردهای اجتماعی، فرهنگی و انسانی را به نمایش می گذارد.

نمایش «مرگ ئه‌وین» اثری است که درد زنان را به نمایش گذشته دردی که از اعماق وجود آنان بر می آید را به نمایش می گذارد و لازم است همه آن را ببینند.

دیدن این نمایش برای کودکان زیر ۱۲ سال ممنوع است.

46

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.