اشتباه عجیب فرانسه مقابل ایتالیا در رقابت های لیگ ملت های اروپا

پارس نیوز شنبه 17 شهریور 1403 - 07:17
در هفته اول از رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی ایتالیا و تیم ملی فرانسه به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی ایتالیا موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش پارس نیوز به نقل از  فوتبالی ، این بازی در ورزشگاه خانگی فرانسوی ها یعنی ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار می شد. یک نکته جالب وجود دارد و آن هم این است که تیم ملی ایتالیا در هفتاد سال اخیر نتوانسته بود در زمین فرانسوی ها این تیم را شکست بدهد اما حالا این اتفاق رخ داده است و تیم ملی ایتالیا موفق شد در زمین فرانسه آن ها را شکست بدهد.

به طور کلی تیم ملی ایتالیا پس از شانزده سال توانسته است تیم ملی فرانسه را شکست بدهد. در حقیقت آخرین باری که ایتالیایی ها موفق شده بودند فرانسوی ها را شکست بدهند، در رقابت های یورو 2008 بوده است. در آن زمان تیم ملی ایتالیا با نتیجه دو بر صفر موفق شد تیم ملی فرانسه را شکست بدهد. از آن زمان به بعد، تیم ملی ایتالیا و فرانسه در سه بازی دوستانه با هم روبرو شده بودند که در هر سه بازی تیم ملی فرانسه به پیروزی رسیده بود اما حالا در لیگ ملت های اروپا، تیم ملی ایتالیا توانست فرانسه را شکست بدهد.

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.