ونسان گارسیا: / جمال موسیالا قربانی عملکرد بایرن مونیخ شد!

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 07:24
سردبیر مجله فرانس فوتبال توضیح داد جمال موسیالا به علت عملکرد نه چندان خوب بایرن مونیخ در فصل پیش، جایی در بین نامزدهای توپ طلا نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، عدم حضور نام برخی بازیکنان در لیست ۳۰ نفره فرانس فوتبال برای معرفی به‌عنوان برترین بازیکن سال با انتقادات فراوانی همراه شده است. جمال موسیالا هافبک ۲۱ ساله بایرن مونیخ یکی‌ از نفراتی بود که هواداران آلمانی به‌شدت معتقدند جای او در این لیست خالی است.

در همین خصوص ونسان گارسیا، سردبیر مجله فرانس فوتبال که نقش مهمی در انتخاب این اسامی دارد، در خصوص عدم حضور جمال موسیالا گفت: "سه دلیل اصلی مانع از آن شد تا نام او در این لیست باشد. اولین مورد این بود که آمار او در لیگ قهرمانانی که گذشت چندان خوب نبود و تنها موفق به زدن سه گل در آن رقابت‌ها شد.

2077818

موسیالا همچنین در دیدارهای حساس تیمش در چمپیونزلیگ یعنی بازی برگشت مقابل رئال مادرید و یا مرحله یک چهارم نهایی نمایش چندان خوبی از خود به جای نگذاشت. نکته بعدی عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در فصل گذشته بود‌. با این حال جمال موسیالا در تیم منتخب فصل لیگ قهرمانان قرار گرفت و این یعنی‌ او ستاره جوان و خوبی است و قطعا در سال‌های آینده نامش به لیست نفرات اضافه خواهد شد. قطعا عدم حضور او در بین نامزدها نشان از مهارت کم او نیست."

این بازیکن البته در سال 2023 نامزد جایزه کوپا شد که به بهترین بازیکن جوان تعلق می‌گیرد. با این حال اما انتظارات از او نسبت به قبل بالاتر رفته و خیلی‌ها او را استعدادی در حد جود بلینگام معرفی‌ می‌کنند که هنوز نتوانسته توانایی‌هایش را به‌طور کامل نمایان کند.

روز گذشته تونی کروس اسطوره فوتبال آلمان معتقد بود بازیکنانی چون جمال موسیالا، متس هوملز، آنتونی کیرتز و آنتونیو رودیگر می‌توانستند در بین این ۳۰ نفر حضور داشته باشند. ضمن آنکه برنده توپ طلا ۲۸ اکتبر مشخص خواهد شد‌.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.