رگبار و رعد و برق در استان‌های شمالی؛ هوای کشور کمی خنک تر می شود

خبرگزاری مهر شنبه 17 شهریور 1403 - 07:49
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از آغاز روند کاهش نسبی دما در اکثر نقاط کشور خبر داد و گفت: امروز دریای خزر مواج است و کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهردر خصوص اینکه از امروز (شنبه۱۷ شهریور) هوا در اکثر نقاط کشور با ورود موج کاهش دما، خنک‌تر خواهد شد، گفت: امروز دریای خزر مواج است و آغاز روند کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از روز یکشنبه (۱۸ شهریور) با گذر امواج کم دامنه از نوار شمالی کشور در سواحل دریای خزر و استان‌های اردبیل، خراسان شمالی و در ارتفاعات البرز افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود، افزود: در روز دوشنبه (۱۹ شهریور) هم در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

ضیاییان تصریح کرد: استان‌های نیمه جنوبی کشور تأثیر قابل توجهی از روند کاهش دمای هوا را دریافت نخواهند کرد و همچنان قالب گرما در وضعیت آب‌وهوایی این استان‌ها حاکم است.

وی در پایان گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری و وزش باد از بعدازظهر، افزایش باد و احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه، آسمانی صاف و وزش باد و از بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.