پرسپولیس و بازهم تمرینات بدنسازی!

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 07:52
سرمربی قرمزهای تهران همچنان به دنبال آماده شدن هر چه بهتر بدن بازیکنانش برای ادامه فصل است.

به گزارش "ورزش سه"، آنچه در تصاویر تمرین امروز پرسپولیس غافلگیرکننده بود، وجود وسایل بدنسازی در زمین و انجام تمرینات بدنی توسط بازیکنان بود. البته پرسپولیسی‌ها پیش از این هم تمرینات بدنسازی متعددی داشته‌اند اما اینکه در دومین جلسه دور جدید تمرینات و بعد از وقفه کوتاه تعطیلی، گاریدو چنین تصمیمی گرفته باعث شد بازیکنان بعد از ورود به محل تمرین شوکه شوند.

پیش از این آخرین کارهای بدنسازی بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی با فولاد انجام شده بود و حالا مشخص شده سرمربی قرمزها تاکید و حساسیت زیادی در آماده شدن بدن بازیکنانش دارد.

2077822

پرسپولیس امسال در سه تورنمنت لیگ برتر، جام حذفی و لیگ نخبگان قرار است بازی کند و طبق انتظار هوادارانش می‌خواهد در هر سه جام نیز به عنوان مدعی جدی ظاهر شود پس طبیعی است که سرمربی دغدغه ساختن بدن‌های فوق آماده را داشته باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.