جذب ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه غیر دولتی‌ در بروجرد ‌طی سه سال گذشته

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 07:57
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: طی سه سال گذشته هیچ کارخانه‌ای در بروجرد تعطیل نشد و کارخانه‌هایی نیز احیا و به چرخه تولید بازگشت

مسلم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برخی اقدامات شاخص دولت سیزدهم در حوزه تولید افزود: منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد راه‌اندازی شده که در آن‌ها هفت تولیدی بزرگ فعال خواهند شد.

فرماندار بروجرد با اشاره به گمرک بروجرد، اضافه کرد: باسکول در این منطقه در حال نصب است و ساختمان گمرک آن نیز به بهره‌برداری رسید.

مرادی خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه غیر دولتی جذب شده و در حال حاضر واحدهای تولیدی شهرستان به کارگر نیاز دارند و اگر فرهنگ کار قوی باشد با مشکل بیکاری مواجه نخواهیم بود.

وی بیان کرد: یک کارخانه در بروجرد با جذب تسهیلات ۳۰ هزار میلیارد ریالی به چرخه تولید بازگشت و کارخانه تولید کاشی نیز پس از حدود ۱۵ سال ظرف چند ماه آینده به تولید برمی‌گردد.

معاون استاندار لرستان با اشاره به جاده اشترینان، تصریح کرد: برای ایمن‌سازی این جاده ۳۰ میلیارد برای نصب نیوجرسی و ایمن‌سازی هزینه شده است.

مرادی با بیان اینکه این ها همه نتیجه اقدامات موثر انجام شده دولت سیزدهم در سه سال گذشته است، گفت: دولت سیزدهم در حالی روی کارآمد که امید و اعتماد مردم کاهش یافته بود ولی دولت شهید رئیسی توانست سبب افزایش امید در بین مردم شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.