انفجار گاز در خرم‌دره‌ حادثه آفرید

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 08:22
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: شب گذشته بر اثر انفجار گاز در شهرستان خرم‌دره، یک مرد دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شد.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وقوع حادثه انفجار گاز، اظهار کرد: در پی اعلام انفجار گاز پیک‌نیک در ساعت ۲۲:۳۴ (جمعه، ۱۶ شهریورماه) در قلعه حسینیه شهرستان خرم‌دره، تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام آمبولانس کد بهارستان به محل حادثه انفجار گاز، افزود: بر اثر این حادثه یک آقای ۳۴ ساله دچار سوختگی شده بود که اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس انجام شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان خاطرنشان کرد: مصدوم پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بوعلی سینا خرم‌دره منتقل شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.