۹ ساعت تلاش موفقیت آمیز هلال احمر برای نجات فرد مفقودی در کوهستان

خبرگزاری مهر شنبه 17 شهریور 1403 - 08:35
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از ۹ ساعت تلاش موفقیت آمیز هلال احمر برای نجات فرد مفقودی در منطقه کوهستانی سورچگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد مهدی سجادی مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۰۸:۳۵ صبح جمعه ۱۶ شهریورماه گزارشی مبنی بر مفقود شدن مرد ۳۰ ساله در منطقه کوهستانی سورچگی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

سجادی ادامه داد: بلافاصله تیم جست و جو و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران به منطقه اعزام شد؛ با توجه به ارزیابی تیم جست و جو و نجات و کسب شواهدی مبنی بر دیده شدن فرد مفقودی در اطراف روستای سورچگی، عملیات جست و جو و نجات آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: پس از ۹ ساعت جست و جو و تلاش امدادگران هلال‌احمر، فرد مفقود شده که دچار اختلال ذهنی بود در منطقه کوهستانی سورچگی پیدا و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.