‌تعمیرات جایگاه‌های سوخت در شیراز جزیی است

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 09:08
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی فارس با اشاره به تعمیرات چند جایگاه سوخت در شیراز گفت: این تعمیرات به صورت جزیی است و تنها چند روز جایگاه به صورت موقت تعطیل می‌شود.

اسد الله طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص تعمیرات جایگاه‌های ارائه سوخت در شیراز گفت: تنها یک مورد تعمیر جایگاه در شیراز داریم که مربوط به جایگاه ابیوردی است. این جایگاه ۶۰ سال پیش در این منطقه ساخته شده است و قاعدتاً تجهیزات و لوله‌های آن فرسوده است و نیاز به تعمیرات و بازسازی دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی فارس ادامه داد: از ۲ سال پیش پالایشگاه شیراز بنا دارد تا این جایگاه را تعمیر کند اما شهرداری اجازه نمی‌دهد و مدعی مالکیت اینجاست در صورتی که سند مالکیت هم ارائه نمی‌دهد و به همین دلیل این جایگاه تعطیل شده است و برای تعمیر آن هم باید حداقل ۳ تا ۵ ماه زمان اختصاص داد.

وی در خصوص تعطیلی جایگاه پیرنیا و چهار راه دلگشا به دلیل تعمیرات نیز گفت: بخش HSE به دیوار آتش این جایگاه ایراد گرفته بود، به همین دلیل در دست تعمیر بوده و تعمیرات آن رو به اتمام است. در خصوص جایگاه چهار راه دلگشا هم پیگیری می‌کنیم که علت تعطیلی آن چه بوده است.

طاهری با بیان اینکه اشکالات این جایگاه‌ها موردی بوده است، افزود: قریب ۶۰ جایگاه عرضه سوخت در شیراز وجود دارد که معمولاً تعمیرات آن‌ها جزیی است و بیشتر از چند روز طول نمی‌کشد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.