فعلا هیچ تصمیمی برای احداث آرامستان در شرق تهران اتخاذ نشده است

خبرگزاری مهر شنبه 17 شهریور 1403 - 09:27
تهران- معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: فعلا هیچ تصمیمی برای احداث آرامستان در شرق تهران اتخاذ نشده است.

حشمت اله سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انجام مطالعات برای احداث آرامستان در شرق تهران اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران طبق نظر آقای استاندار قرار شد، مشاور این طرح در جلسه بعدی شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مطالعات خود را ارائه کند.

وی گفت: بر اساس مطالعات ارائه شده توسط مشاور تصمیم گیری انجام می‌شود و فعلاً هیچ تصمیم گیری در خصوص آرامستان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران اتخاذ نشده است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: تا زمانی که مشاور طرح در جلسه شورا مباحث خود را ارائه ندهد نمی‌توان نظر داد.

وی افزود: این تصمیمات برای احداث آرامستان در شهر تهران است و شهرستان‌ها هرکدام برای خود مساله آرامستان را دارند و در شهر تهران فعلاً در شرق تهران و کنار منطقه ۱۵ شهرداری تهران مطالعات برای احداث آرامستان انجام شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.