معجزه فلیک: بارسلونا قدرتمندتر از همیشه است

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 09:32
به نظر می‌رسد که حضور هانسی فلیک روی نیمکت بارسلونا از همه نظر روی این تیم تاثیرگذار بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، فلیک علاقه زیادی به حضور روی نیمکت بارسلونا داشت و مدیر برنامه او از مدتی قبل و حتی پیش از اخراج ژاوی هم این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه رسانده بود و در نهایت هم موفق شد به خواسته‌اش برسد و هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

او که تجربه حضور روی نیمکت بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را هم در کارنامه دارد تا به حال توانسته است عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد و ۱۲ امتیاز از چهار بازی به دست آورده تا در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لالیگا بایستد. سبک بازی درخشان و روان او توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

اما جدای از ارائه این نمایش خوب و قابل تحسین، روزنامه اسپورت مدعی شده است که همه اعضای رختکن بارسلونا با این موافق هستند که هانسی فلیک و اعضای کادر فنی جدید این تیم باعث شده‌اند که شرایط فیزیکی بازیکنان هم بهتر شود و این موضوع بسیار به سود آنها تمام شده است.

سرمربی جدید بارسلونا توانسته است آماده‌سازی فیزیکی و بدنسازی بازیکنان را بسیار بهتر پیش ببرد و این اتفاق به خوبی در زمین هم مشهود است و می‌تواند در ادامه فصل به یکی از مزیت‌های آنها برابر حریفان تبدیل شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.