ارزیابی سایت لهستانی از انتخاب پیاتزا به عنوان سرمربی ایران

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 10:04
یک سایت لهستانی به انتخاب پیاتزا به عنوان سرمربی ایران واکنش نشان داد و اولویت او را المپیک ۲۰۲۸ دانست.

به گزارش ایسنا، روبرتو پیاتزا ایتالیایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران تا پایان المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس انتخاب و معرفی شد. براین اساس پیاتزا با قراردادی ۴ ساله (۲+۲) سکانداری تیم ملی والیبال ایران  را برعهده گرفت.

به گزارش سایت لهستانی sportowefakty، روبرتو پیاتزا تجربه زیادی به عنوان مربی دارد. در سال ۲۰۱۶ همکاری با تیم ملی قطر را آغاز کرد و از سال ۲۰۱۹ هدایت هلند را بر عهده داشت. او خودش را در تیم ملی هلند نشان داد و هلند زیر نظر او عملکرد خیلی خوبی ارائه داد.

این مربی یک روز پس از جدایی رسمی از تیم ملی هلند، قراردادی چهار ساله با فدراسیون ایران امضا کرد. اولویت او بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ است که در لس آنجلس برگزار می‌شود.

روبرتو پیاتزا در لهستان از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ به عنوان مربی ویگل و از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ در اسکرا نام خود را مطرح کرد. دستیار روبرتو پیاتزا در لهستان، میشال وینیارسکی بود که در حال حاضر سرمربی تیم ملی والیبال آلمان است.

حالا مربی ایتالیایی چالش جدیدی در پیش دارد. او وظیفه دارد نتایج تیم ملی ایران را بهبود بخشد. ایران به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه نیافت و در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ در رده سیزدهم قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.