هوای چهارمحال و بختیاری خنک‌تر می‌شود/پیش‌بینی بارش‌های دیرهنگام پاییزه برای استان

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 10:04
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از لحاظ دمایی از فردا (یکشنبه) کاهش نسبی دمای هوا برای استان به صورت ضعیف در طول روز پیش‌بینی می‌شود و هوا به تدریج خنک‌تر خواهد شد.

معصومه نوروزی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان هفته آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد انتظار می‌رود، البته برای امروز و فردا سرعت وزش باد بیشتر خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: طی امروز(شنبه) و فردا(یک‌شنبه) احتمال خیزش گرد و خاک به صورت نقطه‌ای در بخش‌هایی از استان وجود دارد.

نوروزی بیان کرد: از لحاظ دمایی از فردا (یک‌شنبه) کاهش نسبی دمای هوا به صورت ضعیف در طول روز پیش‌بینی می‌شود و هوای استان به تدریج خنک‌تر خواهد شد.

به گفته وی، در شبانه‌روز گذشته شهرکرد و بلداجی با کمینه دمای هفت درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه‌های استان و شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان در کشور بود، همچنین بازفت، آلونی و لردگان با ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شدند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به اینکه بارش‌های پاییزه در استان دیرهنگام آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: دمای هوا در استان به ویژه برای ماه‌های آبان و آذر بالاتر از میانگین بلندمدت انتظار می‌رود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.