قلعه فلک‌الافلاک تعطیل شد

فرارو شنبه 17 شهریور 1403 - 10:19
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: باهدف آماده‌سازی فضای داخلی و پیرامونی باغ گلستان جهت حضور ارزیابان یونسکو، قلعه فلک‌الافلاک از امروز به مدت ۳ روز کاری تعطیل می‌شود.

عطا حسن‌پور صبح امروز در حاشیه بازدید از روند آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به حضور ارزیابانی از یونسکو برای ثبت جهانی دره خرم‌آباد و به منظور آماده‌سازی فضای داخلی و اطراف باغ گلستان، قلعه فلک‌الافلاک از امروز هفدهم شهریور به مدت ۳ روز تعطیل شد.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ارزیابان یونسکو برای بررسی پرونده ثبت جهانی دره خرم‌آباد در این شهرستان حضور دارند و به همین منظور قلعه فلک‌الافلاک در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تعطیل شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان افزود: بازدیدکنندگان می‌توانند از روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور در این مجموعه تاریخی فرهنگی برای بازدید حضور داشته باشند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.