ثبت بیش از ۱۴ هزار مأموریت اورژانس مشهد در روزهای پایانی ماه صفر

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 10:57
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در روزهای پایانی ماه صفر ١۴ هزار و ۶۰٩ ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی در مناطق تحت پوشش دانشگاه به ثبت رسیده است.

علی یزدانی اظهار کرد: هفتم الی ١۴ شهریور  ۴۶ هزار و  ۶١٣ ماموریت به ثبت رسید که از این تعداد ١۴ هزار و ۶۰٩ ماموریت انجام شد.

وی با بیان اینکه تعداد ماموریت‌های سوانح رانندگی در این مدت ۲۳۸۸ مورد و مواد غیر تصادفی ١٢ هزار و ٢٢١ مورد بود، تصریح کرد: بیشتر موارد غیر تصادفی مربوط به گرمازدگی، مشکلات قلبی و عروقی و بی‌حالی بوده است.

به گزارش وبدا، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در این ایام، ۶۶۹۰ مورد بیمار برای دریافت خدمات درمانی سطوح بالاتر به مراکز درمانی ارجاع شده‌اند، گفت: برنامه ویژه پوشش فوریت‌های پزشکی شهرستان مشهد با آماده‌باش تمامی پایگاه‌ها و استقرار تمامی آمبولانس‌های جاده‌ای در حاشیه جاده پیش‌بینی شده بود که در این راستا ۲۷۷ پایگاه‌ اورژانس مشهد، شامل ۱۴۰ پایگاه اورژانس شهری و ۱۳۷ پایگاه اورژانس جاده‌ای با ۲۹۹ آمبولانس جهت خدمت‌رسانی به زائران و بیماران احتمالی در این مناسبت خاص در خراسان رضوی فعال بودند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.