پیش بینی جوی نسبتاپایدارهمراه با افزایش نسبی وتدریجی دمادر گلستان

خبرگزاری مهر شنبه 17 شهریور 1403 - 11:01
گرگان- کارشناس هواشناسی گلستان گفت: جوی نسبتا پایدار همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما از روز دوشنبه تا چهارشنبه در استان پیش بینی می شود.

ملیحه معقولی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، امروز با ادامه فعالیت سامانه ناپایدار به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب انتظار می‌رود شاهد افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق پراکنده در سطح استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه فردا از میزان ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد، افزود: همچنان شرایط برای وقوع بارش‌های پراکنده مهیا است.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: از روز دوشنبه تا چهارشنبه جوی نسبتاً پایدار همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما در استان پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۲۲ درجه ثبت شده است که پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۳۳ درجه برسد.

معقولی اظهار کرد: روز گذشته گرگان با ۳۴ درجه دما جز گرم‌ترین شهرهای استان بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.