اخلاقی: حاشیه‌سازی‌ها برای دولت مقرون به صواب نخواهد بود

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 11:27
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم دیگر تحمل حاشیه سازی‌ها را نخواهند داشت و فضاسازی رسانه ای علیه دولت صحیح نخواهد بود. در حقیقت رسانه‌ها باید سخنگوی نیازهای اساسی مردم باشند.

حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره برخی حاشیه سازی‌ها در روزهای ابتدایی آغاز به کار دولت چهاردهم عنوان کرد: درحالی که دولت چهاردهم با همکاری خوب مجلس شورای اسلامی توانست آغاز به کار کند و این همکاری میان مجلس و دولت جای تشکر هم دارد اما متاسفانه برخی افراد و رسانه ها شروع به حاشیه سازی برای دولت جدید کرده‌اند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: یکی از حاشیه های پرداخته شده در روزهای اخیر  مسئله کمبود بنزین مخصوصا در شمال کشور بوده است. درحالی که این اتفاق به دلیل ترافیک مسیر در نقاط شمالی کشور بوده است و وزیر محترم نفت نیز بلافاصله به این موضوع رسیدگی کرد. بنابراین طرح کردن چنین حاشیه هایی برای دولت مقرون به صواب نخواهد بود و به جای آن باید با تمامی قوا به دولت کمک کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات تاکید کرد: بنابراین جا دارد تا نخبگان و رسانه های کشور در فضای رسانه ای کمک کنند تا دولت با سرعت هرچه بیشتری کارها و اقدامات مهم خود را پیش ببرد. از سوی دیگر مردم نیز دیگر تحمل حاشیه سازی‌ها را نخواهند داشت و فضاسازی رسانه ای علیه دولت صحیح نخواهد بود. در حقیقت رسانه ها باید سخنگوی نیازهای اساسی مردم باشند و به حاشیه سازی‌ها نپردازند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.