چشم بارسلونا به دو ستاره بوندس‌لیگایی/ بایرن و لورکوزن بهترین بازیکنان‌شان را از دست می‌دهند؟

خبرورزشی شنبه 17 شهریور 1403 - 11:49
بارسلونا نتوانست در تابستان امسال برخی از ستاره‌های مد نظر خود را خریداری کند اما دو ستاره بوندس‌لیگایی را برای تابستان آینده مد نظر قرار داده است.

بارسلونا که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به جز جذب دنی اولمو فعالیت چندانی نداشت، اکنون به دنبال یک حرکت بزرگ در تابستان آینده است. دو ستاره بوندسلیگا، یاشوا کیمیش و یوناتان تا، از اهداف اصلی این تیم برای تقویت خط هافبک و دفاع میانی هستند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، هر دوی این بازیکنان آلمانی که قراردادهایشان در پایان فصل به پایان می‌رسد، گزینه‌های احتمالی برای انتقال رایگان به نوکمپ محسوب می‌شوند. بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نتوانست امسال هیچ‌یک از این بازیکنان را جذب کند، اما امیدهای خود را برای تابستان آینده از دست نداده است.

یوناتان تا که تابستان امسال به شدت به خروج از بایرلورکوزن نزدیک بود، نتوانست به بارسلونا یا بایرن مونیخ بپیوندد. با این حال، بارسلونا قصد دارد سال آینده او را بدون پرداخت هزینه به خدمت بگیرد. هرچند که این باشگاه با رقابت سختی از سوی دیگر تیم‌های بزرگ اروپا روبرو خواهد شد.

یاشوا کیمیش، هافبک بی‌نظیر بایرن مونیخ نیز از مدت‌ها پیش در لیست آرزوهای بارسلونا قرار دارد. بایرن در تلاش است تا او را به تمدید قرارداد متقاعد کند، اما به نظر می‌رسد کیمیش به دنبال تجربه‌ای جدید است. بارسلونا به همراه رئال مادرید از نزدیک وضعیت او را دنبال می‌کنند، اما شاید حضور هانسی فلیک، مربی سابق کیمیش در بایرن، به بارسا در این رقابت کمک کند.

آینده این دو بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما بارسلونا با دقت وضعیت آن‌ها را زیر نظر گرفته و در تابستان آینده ممکن است شاهد ورود دو ستاره بزرگ بوندسلیگا به نوکمپ باشیم.

بیشتر بخوانید: کاپیتان جدید آلمان رسماً معرفی شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.