رشیدی: هنوز آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های «فیروزآباد» کرمانشاه مهار نشده است

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 11:55
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت که علی‌رغم گذشت ۱۰ روز از آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع بخش فیروزآباد کرمانشاه، همچنان آتش مهار نشده است که دلیل آن به سوء مدیریت مسئولان استانی بر می‌گردد.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۱۰ روز از آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع فیروزآباد کرمانشاه می‌گذرد و هنوز مهار نشده است دلیل آن هم ناشی از سوء مدیریت اداره کل منابع طبیعی استان و عدم پیگیری‌های استاندار کرمانشاه است چون توقع این بود که شخص استاندار ورود پیدا کند.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علت آتش سوزی را به پوشش زیاد جنگلی مربوط می‌دانند که به خاطر بارندگی‌های فصل بهار پوشش جنگلی زیاد شده است علاوه بر این معتقدند که دیده‌بان‌های محلی که انتخاب شده‌اند، ضعیف بوده و یا خوب حمایت نشدند.

رشیدی اضافه کرد: موضوع دیگر به اطلاع‌رسانی ضعیف بر می‌گردد که بعد از گذشت ۴۸ ساعت، تازه نیرو برای خاموش کردن آتش اعزام کرده‌اند لذا در مجموع می‌توان گفت که این وضعیت ناشی از ضعف مدیریتی در اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه است که باید استاندار کرمانشاه در این باره توضیح دهد. انتظار می‌رود که استاندار ورود داشته و با جدیت موضوع را پیگیری کند چون هنوز آتش مهار نشده و شاهد آتش سوزی در جنگل‌های فیروزآباد کرمانشاه هستیم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.