آخرین مهلت انتخاب رشته در کنکور سراسری ۱۴۰۳

مشرق نیوز شنبه 17 شهریور 1403 - 12:15
مهلت انتخاب رشته در کدرشته های با آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ فردا یکشنبه ۱۸ شهریورماه پایان می‌یابد.

به گزارش مشرق، کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در دو نوبت اردیبهشت ماه و تیرماه سال ۱۴۰۳ با حضور یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۶۰۱ نفر برگزار شد. نتیجه اولیه آزمون به همراه کارنامه ملاک انتخاب رشته جمعه ۹ شهریورماه منتشر شد و یک میلیون و ۳۰ هزار و ۵۱۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

دفترچه انتخاب رشته های با آزمون و بدون آزمون در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شده است و داوطلبان مجاز می توانند تا ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. همچنین کسانی که مایل به ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون هستند می توانند تا ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

به داوطلبان توصیه می شود زودتر انتخاب رشته خود را انجام دهند و انجام آن را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند.

پیش بینی می شود نتایج نهایی پس از پایان مراحل انتخاب رشته و برگزاری سایر فرآیندهای رشته‌های نیمه متمرکز در مهرماه ۱۴۰۳ اعلام شود.

منبع: مهر

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.