پنالتی را خودم می‌زنم/ ضدحال زیاش به براهیم در شب تاریخی ستاره رئال

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 12:16
براهیم دیاز دیشب اولین گل خود را برای تیم ملی مراکش به ثمر رساند. در دیداری که حکیم زیاش نگذاشت او یک ضربه پنالتی را بزند..

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن مراکش-اسپانیایی رئال مادرید در پنجمین بازی خود برای مراکش و در برتری 4-1 برابر گابن پایش به گلزنی باز شد.

براهیم در دیدار مقدماتی جام ملت های آفریقا 2025 مقابل مراکش گل سوم این تیم را به ثمر رساند. مراکشی که میزبان بازی هاست و تحت هر شرایط در دور نهایی حاضر خواهد بود ولی در هر صورت در مرحله مقدماتی به میدان می رود بدون اینکه نتایج تاثیری روی صعودش داشته باشد.

2077920

براهیم که بحث بر سر حضور او در تیم ملی اسپانیا و مراکش بالا گرفته بود و در نهایت مراکش را انتخاب کرد، می توانست دو گله باشد ولی حکیم زیاش اجازه نداد او پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد. آن می توانست نحستین گل ملی براهیم باشد ولی او باید تا نیمه دوم منتظر می ماند. بسیاری دوست داشتند زیاش که یک پنالتی را گل کرده بوده، دومی را به براهیم بدهد ولی این اتفاق رخ نداد.

2077917

بازی در نیمه اول باورنکردنی بود و در مجموع چهار پنالتی (دو پنالتی برای هر تیم) اعلام شد. مراکش دو پنالتی خود را به ثمر رساند (دقیقه 9 و 26 هر دو توسط زیاش)، در حالی که اوبامیانگ (گابن) اولین پنالتی خود را از دست داد (دقیقه 16، بونو مهار کرد) و دومی را (دقیقه 40) به ثمر رساند.

گل دقیقه 59 براهیم برتری مراکش را قاطع تر کرد و الکعبی نیز گل چهارم را به ثمر رساند.

2077918
2077919

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.