مقر فرماندهی رژیم صهیونیستی هدف ده‌ها راکت قرار گرفت

رکنا شنبه 17 شهریور 1403 - 12:17
رکنا سیاسی : رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار، از شلیک بیش از ۳۰ راکت از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
مقر فرماندهی رژیم صهیونیستی هدف ده‌ها راکت قرار گرفت

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز(شنبه) بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار، از شلیک بیش از 30 راکت از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

کانال شبکه 14 رژیم صهیونیستی به شلیک دستکم 30 راکت از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی اذعان و در عین حال مدعی شد که سامانه این رژیم برخی از این موشک‌ها را رهگیری کرده است.

ادعای ارتش اسرائیل در رهگیری 30 موشک شلیک‌شده از خاک لبنان

در پی عملیات موشکی مقاومت لبنان به شمال فلسطین اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای مدعی رهگیری دست‌کم 30 راکت از خاک لبنان به منطقه جبل میرون واقع در شمال فلسطین اشغالی شد.

حزب‌الله لبنان : مقر فرماندهی رژیم صهیونیستی را با ده‌ها راکت هدف قرار دادیم

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای از هدف قراردادن مقر فرماندهی گردان لشکر گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه جبل نیریا واقع در شمال فلسطین اشغالی با تعدادی از موشک‌های کاتیوشا خبر داد.

حزب‌الله لبنان در این بیانیه این عملیات را در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به روستاها و منازل مسکونی به‌ویژه در شهرک «فرون» واقع در جنوب لبنان اعلام کرد.

عملیات جدید حزب الله لبنان علیه مراکز نظامی اسرائیل

 حزب الله لبنان رسما از عملیات جدید علیه چند مراکز و تجمع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله لبنان در اولین بیانیه امروز خود از هدف قرار دادن مرکز نظامی ‌«معیان باروخ» در شمال فلسطین اشغالی در عملیات پهپادی خبر داد.

دومین عملیات امروز حزب الله/ مرکز نظامی «زبدین» هدف حمله موشکی قرار گرفت

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که پادگان زبدین را با موشک هدف قرار داده که مستقیم به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

ساختمان استقرار نظامیان اسرائیلی در شهرک «المطله» هم هدف قرار گرفت

حزب الله لبنان در سومین بیانیه خود از عملیات جدید به ساختمان‌های محل تجمع نظامیان در شهرک صهیونیست نشین المطلة با سلاح مناسب خبر داد.

عملیات چهارم امروز حزب الله، این بار مرکز نظامی "رویسة القرن" اسرائیل

حزب الله لبنان در چهارمین عملیات امروز خود مرکز نظامی "رویسة القرن" رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

تجهیزات جاسوسی اسرائیل در مرکز المطله هدف حزب الله قرار گرفت

حزب الله لبنان در بیانیه پنجم امروز خود از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرکز نظامی المطلة با سلاح مناسب خبر داد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.