پرداخت دو میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان فرانشیز درمانی بیماران هرمزگانی

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 12:50
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فرانشیز هزینه‌های درمانی بیماران عادی و صعب العاج تحت حمایت این نهاد خبر داد.

حمید باسره، مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان امروز شنبه ۱۷ شهریور، در این خصوص گفت: کمیته امداد استان برای کمک به تأمین هزینه‌های درمانی بیماران تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری مبلغ دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی به ایشان پرداخت کرده است.

باسره افزود: از این میزان هزینه‌های درمانی پرداخت شده مبلغ یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان برای پرداخت ۷۶۱ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بالغ بر۶۶۰ میلیون تومان برای پرداخت کمک هزینه های فرانشیز اسناد درمانی و بهداشتی ۳۷۷ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: هم اکنون تعداد یک هزار و ۶۴ بیمار خاص و صعب العاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان هستند و این نهاد مقدس تلاش می کند با فراهم آوردن شرایط مطلوب و تأمین بودجه لازم برای پرداخت هزینه‌های درمانی آنان و همچنین کمک های مسئولین ذی ربط درمانی، بستری مناسب برای کاهش آلام و دغدغه های این قشر از مددجویان و مشکلات آنان ایجاد کند.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم نیک اندیش و خیرین معزز می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* در کمک به تأمین بودجه لازم و پرداخت کمک هزینه های درمانی به بیماران نیازمند مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.