۱۱۰۹ نفر بهورز در نظام بهداشتی استان هرمزگان

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 12:52
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه بهورزان یکی از مهم ترین رده‌های نیروی انسانی در نظام شبکه سلامت هستند اظهار کرد : ۱۱۰۹ نفربهورز در نظام بهداشتی استان هرمزگان مشغول به ارایه خدمات به مردم این استان هستند.

دکتر غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: در تشریح فعالیت یک بهورز در روستا به عنوان نیروی چند پیشه خدمات مامایی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت خانواده و مراقبت از گروه‌های سنی، سلامت روان، درمان‌های ساده علامتی، خدمات پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر و ... را به جمعیت تحت پوشش ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: مرکز آموزش بهورزی شهرستان بندرعباس به عنوان مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های آموزش سلامت معین استان در جهت توانمندسازی کارکنان حوزه بهداشت انتخاب تا هدف نهایی ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی درمانی در واحدهای ارائه دهنده خدمت محقق شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹۵نفر دانشجو در مراکز آموزش بهورزی بندرعباس، میناب، بندرلنگه و قشم دوره اموزش ان ها به اتمام رسیده ودرحال در حال فارغ التحصیل شدن ازمراکز میباشند.

وی گفت: تا پایان سال ۲۳۵ نفر از افراد واجد شرایط در مراکز اموزش بهورزی شروع به تحصیل خواهند کرد.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.