ارتقای تعاملات بین‌المللی شرکت‌های دانش بنیان نانویی

صدا و سیما شنبه 17 شهریور 1403 - 12:54

میزبانی پانزدهمین نمایشگاه فناوری نانو از سرمایه‌گذاران و تجار خارجی/ درحال تکمیل است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پانزدهمین نمایشگاه فناوری نانو با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو معاونت علمی، میزبان میزبان شرکت‌های خارجی، تجار و صاحبان کسب و کار از کشور‌های مختلف خواهد بود.

به گفته علی طهاری، دبیر پانزدهمین نمایشگاه فناوری نانو و میکرو با اشاره به ایجاد زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاران، فناوران و شرکت‌های خارجی گفت: برای حضور شرکت‌های خارجی و صاحبان کسب و کار از کشور‌های مختلف در نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است. هدف ستاد توسعه فناوری‌نانو و میکرو، کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان نانویی ایرانی برای ارتقای تعاملات بین‌المللی است.

وی با تاکید بر نقش نمایشگاه در ایجاد بستر تعامل میان تاجران و شرکت‌های خارجی افزود: ما تقریبا از سه ماه قبل فعالیت‌هایی را آغاز کردیم تا با گروه‌ها و افرادی که امکان دعوت از شرکت‌ها و هیئت‌های تجاری بین‌المللی را دارند، ارتباط بگیریم.

این تعامل با هدف دعوت از افراد از کشور‌هایی که هدف صادراتی ایران هستند،انجام شده است و  در تلاش هستیم تا بتوانیم افراد مرتبط با حوزه‌هایی نزدیک به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را دعوت کنیم.

وی گفت: امیدواریم که امسال، هم شاهد شرکت‌های خارجی به صورت غرفه‌دار باشیم و هم شاهد تعداد زیادی از تجار و صاحبان کسب و کار از کشور‌های مختلف در نمایشگاه باشیم. با این کار به توسعه بازار و کسب و کار بین‌المللی شرکت‌های نانویی ایرانی کمک می‌کنیم و شرکت‌های ایرانی تعاملات بین‌المللی خود را ارتقا می‌دهند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌نانو ۱۴۰۳ در روز‌های ۱۳ تا ۱۶ آبان سال جاری در سالن‌های ۵ (ملل) و ۴۴ (خلیج فارس) محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو معاونت علمی به‌منظور افزایش حجم بازار و تعداد شرکت‌های نوآور و صادرات محصولات نوآورانه در حوزه‌های صنعتی مختلف برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه جدیدترین محصولات، خدمات و راهکار‌های شرکت‌ها و استارتاپ‌های پیشرو ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته خواهد شد.

 از ابتدای مرداد ماه، پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه به نشانی https://nanoexhibition.ir در دسترس است و امکان ثبت‌نام برای شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه وجود دارد.

 تمام شرکت‌های دارای گواهی نانومقیاس می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند. همچنین آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، صندوق‌ها و شرکت‌های بازرگانی نیز امکان ثبت‌نام در نمایشگاه را دارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.