فعالان حوزه سلامت و تندرستی در تهران گردهم آمده‌اند

خبرگزاری مهر شنبه 17 شهریور 1403 - 12:58
فعالان حوزه سلامت و تندرستی، در قالب نمایشگاه تجهیزات ورزشی و مکمل‌های غذایی، در تهران گردهم آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برای نخستین بار در کشور، فعالان حوزه سلامت، ورزش، تندرستی و تناسب اندام در یک نمایشگاه بین المللی گردهم آمده‌اند تا توانمندی‌های ایران در زمینه تولید تجهیزات ورزشی سلامت محور را در معرض دید عموم قرار دهند.

نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش، تندرستی، تناسب اندام، مکمل‌های ورزشی و تجهیزات وابسته، از ۱۵ تا ۱۹ شهریور در تهران در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات ورزشی سلامت محور، مکمل‌های غذایی مجاز و استاندارد، تجهیزات مورد نیاز برای ارتقا سلامت جامعه و نیز آخرین یافته‌های دانش بنیان برای تولید تجهیزات سلامت محور به نمایش گذاشته شده است.

بیش از ۳۰ فعال اقتصادی از جمله ده‌ها شرکت خلاق و نوآور در حوزه‌های ورزش و تندرستی در این نمایشگاه تازه‌ترین محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

در این نمایشگاه علاوه بر ایران، شرکت‌هایی از کشورهای چین، آلمان، اسلونی، کره جنوبی و تایوان نیز حضور دارند و به روز ترین محصولات خود را در بخش‌های ورزش، تندرستی، مکمل‌های ورزشی و تجهیزات ورزشی به نمایش گذاشته اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید