‌جلوگیری از قطع ۳ درخت بلوط در طرح تعریض کمربندی شیراز

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 13:00
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شیراز از ورود به موقع کارشناسان اداره محیط زیست شیراز و تشکل‌ها به موضوع حفظ درختان حاشیه کمربندی شیراز خبر داد و افزود: محیط زیست با درایت دادستان شیراز، مانع از قطع شدن ۳ درخت بلوط در محور کمربندی شیراز شد.

کامران اسلاملو امروز، ۱۷ شهریورماه با اعلام این مطلب گفت: در طرح تعریض محور کمربندی اکبرآ باد شیراز ۳ درخت بلوط در مسیر قرار داشت و مقرر شده بود قطع شود و با حضور به موقع اداره محیط زیست شیراز از قطع درختان جلوگیری به عمل آمد.

وی با تقدیر از ورود به موقع دادستانی به موضوع افزود: با اعلام مخالفت محیط زیست و دستور قاطع دادستان، بازدید میدانی از محل تعریض انجام گرفت و تشکل‌های زیست محیطی هم حمایت خود را اعلام کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی محیط زیست فارس ضمن قدردانی از پیگیری‌های بهمن ایزدی، فعال محیط زیست در این زمینه، گفت: خوشبختانه مسیر تعریض تغییر کرد و از قطع شدن بلوط ها جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.