کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 13:07
سرپرست اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از کاهش سه تا پنج درجه‌ای دمای هوای استان تا اوایل هفته خبر داد.

مظاهر عظیم‌زاده دوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای بیانگر جو نسبتاً پایدار تا اواخر وقت فردا در استان است.

وی ادامه داد: پدیده غالب در ساعت‌های بعدازظهر، افزایش وزش باد و در برخی نقاط استان، بویژه نوار غربی است و گاهی افزایش ابر با احتمال بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران در اداره کل هواشناسی خراسان شمالی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیشینه دمای هوای فردا (۱۸ شهریور ماه) در بجنورد ۲۸ درجه، اسفراین ۲۹، بام و صفی‌آباد ۳۰، جاجرم ۳۲، راز و جرگلان ۲۶، سملقان ۳۱، شیروان ۲۹، فاروج ۲۸، گرمه ۳۲ و مانه ۳۳ درجه سانتیگراد باشد.

عظیم‌زاده افزود: پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوا روز دوشنبه در بجنورد به ۲۹، اسفراین به ۳۰، بام و صفی‌آباد به ۳۱، جاجرم به ۳۲، راز و جرگلان به ۲۶، سملقان به ۳۰، شیروان به ۳۰، فاروج به ۲۹، گرمه به ۳۲ و مانه نیز به ۳۳  درجه سانتیگراد برسد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.