واکنش نایب رییس اسکودا به انتقادات از طرح سوالات طولانی در آزمون وکالت

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 13:08
نایب رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در پاسخ به انتقادات از طرح سوالات بسیار طولانی در آزمون وکالت گفت که اسکودا سوالات را طراحی نمی‌کند.

ابراهیم کیانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان انتشار دفترچه آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری گفت: دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری همانطور که قبلا اعلام شده به زودی و در نیمه دوم شهریورماه منتشر خواهد شد. 

وی افزود: آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری در روز مقرر و ۱۷ آبان ماه برگزار می‌شود.

کیانی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به انتقادات مطرح شده نسبت به طرح سوالات بسیار طولانی در آزمون وکالت سال گذشته آیا امسال  نحوه طرح سوالات تغییر می‌کند؟ گفت: سوالات در سازمان سنجش از طرق قانونی طراحی می‌شود و اسکودا سوالات را طرح نمی‌کند.

وی درباره آمار قبولی‌های آزمون وکالت در یکی دو سال اخیر، گفت: سال گذشته ۱۳ هزار نفر قبولی داشتیم، دو سال قبل ۷۷۰۰ نفر در آزمون وکالت قبول شدند و ان شاءالله امسال هم آمار قبولی‌ها دو برابر شود. 

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.