ساختمان ورزش شهرداری تبریز با صرف ۹۰ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 13:15
شهردار تبریز از افتتاح ساختمان اداری، ورزشی و رفاهی باشگاه شهرداری تبریز با صرف ۹۰ میلیارد تومان همزمان با میلاد رسول اکرم(ص) خبر داد.

یعقوب هوشیار به همراه پرویز هادی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر در بازدید از پروژه ساختمان اداری ورزشی رفاهی باشگاه شهرداری تبریز همچنین با اشاره به اختتامیه طرح تابستانی شهرداری گفت: ۱۵ هزار نفر در کلاس‌های ورزشی طرح تابستان شهرداری شرکت کرده اند.

هوشیار یادآور شد: اجرای ۷۷ پروژه ورزشی و سلامت شهرداری با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار یکی از اولویت های اساسی مدیریت شهری بوده و عملیات اجرایی پروژه‌های ورزشی بی وقفه تداوم دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با بیان اینکه ساختمان ورزش شهرداری تبریز با زیربنای سه هزار مترمربع و در هفت طبقه سازه‌ای در خیابان ورزش احداث شده است، افزود: این پروژه در راستای ایجاد واحدی متمرکز برای فعالیت‌های ورزشی شهرداری تبریز در رشته‌های مختلف اجرایی شده و در ۳۱ شهریور همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.