نجات بافت حاشیه‌نشین تبریز با اجرای پروژه‌های متعدد مسیرگشایی محقق می‌شود

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 13:24
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، رفع معضلات و محرومیت زدایی بافت‌های فرسوده را لازمه اجرای پروژه های مسیرگشایی دانست.

علیرضا نوین به همراه موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ از آخرین وضعیت پروژه پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب بازدید کرد و گفت: بدون شک تحقق این موضوع به عنوان یکی از مطالبات شهروندان این منطقه در کسب رضایتمندی مردم مثمرثمر خواهد بود.

در این بازدید شهردار منطقه ۱۰ طی گزارشی اعلام کرد: این پروژه تحت عنوان راه نجات تبریز به طول ۱۶۰۰ متر و عرض ۴۵ متر بوده با هزینه‌ای در بخش تملک و عمرانی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سه فاز آغاز شده است.

وی افزود: عملیات تملک و آزادسازی فاز اول این پروژه روند خوبی را به خود گرفته و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات ۷۵۰۰ متر مربع آسفالت و ۵۰۰۰ متر عملیات جدول‌کشی انجام پذیرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز زارعی یادآور شد: طرح نجات تبریز (۴۵ متری انقلاب) یکی از اساسی ترین پروژه های مسیرگشائی شهرداری منطقه ۱۰ به جهت وسعت کلان منطقه ای و خارج کردن این مسیر از بن بست موجود و ساماندهی حاشیه نشینی نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.