اصغر محمدی سکان‌دار هیئت تکواندوی استان زنجان شد

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 13:26
اصغر محمدی با کسب حداکثر آرای مجمع توانست ریاست هیئت تکواندوی استان زنجان را برای چهار سال آینده از آن خود کند.

مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان زنجان امروز (شنبه، ۱۷ شهریور ماه) با حضور رئیس فدراسیون تکواندو، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

سکان هیئت تکواندو استان زنجان که به مدت سه دوره چهار ساله در اختیار احمد عطایی بود، ۲۰ دی‌ ماه ۱۳۹۰ به‌دست ابوالفضل خدایی سپرده شد که توانسته بود با کسب ۱۴ رأی، گوی سبقت را از پرویز احمدی که چهار رأی به‌دست آورده بود، برباید.

چهار سال بعد ۲۰ بهمن‌ ماه ۱۳۹۴ بود که ابوالفضل خدایی دوباره با کسب ۱۲ رأی، این‌بار قاطعانه از رقیب خود که داوود قارداشخانی بود و چهار رأی از اعضای مجمع به‌دست آورد، پیشی گرفت و برای دومین دوره متوالی سکان این هیئت را در دست گرفت.

هیئت تکواندو زنجان که چند ماهی بود توسط غفار امانی به‌صورت سرپرستی اداره می‌شد، با برگزاری مجمع انتخابات در روز ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ سکان‌دار جدید خود را شناخت و این‌بار علی سپهری با کسب ۱۱ رأی در مقابل اصغر محمدی که شش رأی به‌دست آورده بود، بر کرسی این هیئت تکیه زد.

با برگزاری دوباره انتخابات که با حضور چهار کاندیدا برگزار شد، این‌بار اصغر محمدی که چهار سال پیش از رسیدن به سکان هیئت تکواندو استان زنجان باز مانده بود، این بار در تقابل با ابوالفضل خدایی توانست با کسب ۱۹ رأی به‌عنوان رئیس این هیئت انتخاب شود و دیگر کاندیدا که پیش از این، دو دوره در این مسند حضور داشت، با کسب پنج رأی از رسیدن به این کرسی بازماند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.