لزوم اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای جذب اعتبارات ۱۴۰۲

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 13:30
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حیدری بیان کرد: ۱۵ روز بیشتر تا جذب اعتبارات ۱۴۰۲ باقی نمانده لذا ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های مختلف نسبت به جذب این اعتبار اهتمام لازم را داشته باشند.

غلامعلی حیدری امروز شنبه ۱۷ شهریورماه در شورای اداری شهرستان فارسان با بیان اینکه یکی از مشکلات مربوط به پروژه‌ها بعد از شهادت شهید رئیسی تزریق نشدن اعتبارات بود، اظهار کرد: با توجه به محدود بودن فصل کار باید پیگیری‌ها از سوی مدیران مربوطه به جد انجام تا اعتبارات تزریق شود و پروژه‌ها فعال شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری مبنی بر استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل، انجام کار جهادی و همدلی و کمک به دولت، گفت: وظیفه همه ما دنبال کردن فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی بر تشکیل کارگروه پیشبرد کارهای عمرانی به ریاست معاون عمرانی استانداری تاکید و اظهار کرد: لازم است با تشکیل این کارگروه پروژه‌های عمرانی استان رصد و موانع برطرف شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین به میزبانی شهرستان فارسان، تصریح کرد: این جشنواره منجر به ایجاد وفاق، وحدت، همدلی و معرفی فرهنگ استان می‌شود، بنابراین لازم است نیازهای شهرستان توسط دستگاه‌ها احصا تا این جشنواره به شایستگی هرچه تمام‌تر برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات حوزه آب، افزود: سد بابا حیدر که ۱۵ سال معطل مانده بود در زمان کوتاه به پیشرفت قابل قبولی رسید، باتوجه به اینکه کارهای ارزشمندی در این راستا صورت گرفته امید است در اسرع وقت آبگیری سد غدیر بابا حیدر و لوله‌کشی آن با سرعت انجام شود.

حیدری بر پرداخت تسهیلات به ویژه تسهیلات مشاغل خانگی، اصلاح شبکه فاضلاب در شهر فارسان و دیگر شهرها، رفع موانع مربوط به جاده دسترسی خوابگاه دانشگاه هنر فارسان، انجام طرح هادی روستاها و آسفالت معابر روستایی، توسعه فضاهای ورزشی، گسترش فیبر نوری، رفع مابقی مشکلات شهرک صنعتی جونقان و حمایت از سرمایه‌گذاران، توسعه گلخانه‌ها و رفع موانع زیرساختی، سرعت‌بخشی به پروژه‌های بهداشت و درمان، تامین تجهیزات و حضور پزشک متخصص، برگزاری اردوهای جهادی تیم پزشکی و سرمایه‌گذاری برای استفاده از برق تجدیدپذیر تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم صدور مجوزهای بوم‌گردی در شهرستان فارسان، تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری منطقه‌ای گردشگری بوده و می‌توان در راستای ایجاد اشتغال، صنعت گردشگری را در استان و شهرستان‌های مختلف راه‌اندازی کرد، از طرفی لازم است اعتبار لازم به منظور مرمت مراکز تاریخی این شهرستان اختصاص یابد.

حیدری در پایان بر حمایت از عشایر در مباحث پنل‌های خورشیدی، پرداخت تسهیلات از سوی امور عشایر و اقدامات لازم برای رفع مشکل مسکن محرومان از سوی کمیته امداد و بنیاد مسکن تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.